سایت شیروشکلاتی پریا

شما برای خوردن یه کافه گلاسه دعوت شدید پس تا سرد نشدههمین جا بمون!!!

                                                                      

 

تو که میدانستی با چه اشتیاقی

 

خودم را قسمت میکنم پس چرا

 

زودتر از تکه تکه شدنم

 

جوابم نکردی

 

برای خداحافظی

 

خیلی دیر بود

 

در ذهن زنانه ی من، مَرد یعنی تکیه گاهی امن....

یعنی بوسه ای از روی دوست داشتن، بدون اندکی شرم!

در ذهن زنانه ی من مَرد یعنی کوه بودن....

پر از سخاوت ، پر از حیای مردانه.....

در کنار این اُبُهَت.....لوس شدن های کودکانه!

در ذهن زنانه ی خوش بین من....

مرد یعنی دوست میدارمت...تو هر لحظه با منی!

"تو" مَردی....من بی "تو" از تمام آفرینش بیگانه ام!

با تمام احساس های ظریفم به بودنت...

کافی است دست رَد بزنی...

میروم پی زندگی ام....

تا بدانی چقدر محترم است این آسایشت!!!

                                                                  

                                                                            

                      

 

پنج وارونه چه معنا دارد؟

خواهر کوچکم پرسید. من به او خندیدم

کمی آزرده و حیرت زده گفت:روی دیوار و درختان دیدم بازم خندیدم

گفت:دیروز خودم دیدم پسر همسایه پنج وارونه به مینو داد

آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید بغلش کردم وبوسیدم و

با خودم گفتم بعدها که غم سقف کوتاه دلت را خم کرد

بی گمان میفهمی پنج وارونه چه معنا دار                                                    

                                                                         


تنهاترین تنها منم تو این سکوت بی نفس

همدم تنهایی من خاطره هام بوده وبس

دلم میخواد که تا ابد کسی سراغ من نیاد

دیگه نمیخوام هیچ کسو هیچ کسی نه منو بخواد

میخوام که توی تنهایی خاطره هامو بو کنم

میخوام با دردای دلم دنیا رو زیرو رو کنم

گریه دیگه بسه برام چشام دیگه نا نداره

چیکارکنم بدون تو زندگی معنا نداره


نوشته شده در پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,ساعت 9:16 توسط پریا فرزاد| |


Power By: LoxBlog.Com