سایت شیروشکلاتی پریا

شما برای خوردن یه کافه گلاسه دعوت شدید پس تا سرد نشدههمین جا بمون!!!

پرسيد به خاطر كي زنده هستي؟ با  اينكه دلم مي خواست با تمام وجودم داد بزنم "بخاطر تو" بهش 

 

گفتم به خاطر هيچ كس. 

 

پرسيد پس به خاطر چه  زنده هستي؟ با اينكه دلم فرياد ميزد "به خاطر تو"

 

 با يك بغض غمگين گفتم به خاطر هيچ چيز.

 

 ازش پرسيدم تو به خاطر چي زنده هستي؟ در حاليكه اشك تو چشمانش جمع شده بود

 

 گفت به خاطر كسي كه به خاطر هيچ زنده است

              

                                              

می دونی چرا وقتی میخوای بری تو رویا چشمهات رو میبندی؟؟؟؟ وقتی میخوای گریه کنی چشمهات رو


 میبندی؟؟؟ وقتی میخوای خدارو صدا کنی چشمهات رو میبندی؟؟؟ وقتی میخوای کسی رو ببوسی چشمهات

رو
 میبندی؟؟؟؟ چون قشنگ ترین لحظات این دنیا قابل دیدن نیستنن

www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی                                                             

چرا گریه کنم وقتی باران ابهت اشکهایم را پاک کرد و سرخی گونه هایم را به حساب روزگار ریخت.

چرا گریه کنم وقتی او بغض عروسکی دارد و همیشه این منم که باید قطره قطره بمیرم.

چرا گریه کنم وقتی بر بلندی این ساده زیستن زیر پا له شده ام.

چرا گریه کنم وقتی باد بوی گریه دارد و برگ بوی مرگ.

چرا گریه کنم وقتی عاشق شدن را بلد نیستم تا به حرمت اندک سهمم از تو اشک بریزم.

چرا گریه کنم وقتی تبسم نگاهت زیبا تر است………



نظرات شما عزیزان:

شهین
ساعت13:51---13 بهمن 1391
متن قشنگی بود

abolfazl
ساعت12:29---13 بهمن 1391
سلام اگر واقعا میخواهید از اینترنت درآمد کسب کنید و آمادگی آنرا دارید ، زمان را از دست ندهید . چون این بهترین روش برای کسب درآمد از اینترنت در حال حاضر میباشد . من هم هر کمکی از دستم بر بیاد برایتان انجام میدهم .پس برای شروع درسایت ما ثبت نام کنید. هر کمکی از دستم بر بیاد برایتان انجام میدهم .پس برای شروع درسایت ما ثبت نام کنید.

سها
ساعت12:11---13 بهمن 1391
خیلی خوبه عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,ساعت 11:27 توسط پریا فرزاد| |


Power By: LoxBlog.Com