سایت شیروشکلاتی پریا

شما برای خوردن یه کافه گلاسه دعوت شدید پس تا سرد نشدههمین جا بمون!!!

color="#6600FF">
                                                                                                                                                                                                                                                                                                

اشکای من دونه دونه 

سر میخورن روی گونه

اما اون هیچ نمیدونه

نمیدونه واسه من مثه نفس مثه یه جونه

مثه احتیاج تن به استخونه

نمیدونه وقتی نیس ان دل چقد میگیره بونه

نمیدونه وقتی نیس چقد دلگیره خونه

نمیدونه که تنم واسه تکیه کردن کم داره شونه

واسه گریه کردن و زار زدن بی بهونه

کاش بدونه 

کاش بدونه ...

کاش توی چشام دیگه عشقو بخونه

نذاره دلم دیگه بیشتر از این تنها بمونه

نذاره این عشق منو به مرز دیونگی برسونه

عشق من    

ای دیونه!

جون گلدونای پونه

نذاریم تنها دیگه نذار بگن این عشق جنونه

                                                               


    آواره

دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟ 
دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟ 

تا ابد دور تو می‌گردم‌، بسوزان عشق کن‌ 
ای که شاعر سوختی‌، پروانه می‌خواهی چه کار؟ 

مردم از بس شهر را گشتم یکی عاقل نبود 
راستی تو این همه دیوانه می‌خواهی چه کار؟ 

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ
در دل من قصر داری‌، خانه می‌خواهی چه کار؟ 

خرد کن آیینه را در شعر من خود را ببین 
شرح این زیبایی از بیگانه می‌خواهی چه کار؟ 

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌ 
گریه کن پس شانه‌ی مردانه می‌خواهی چه کار؟ 

                             
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت14:22---16 بهمن 1391
ممنون عزیزم عاشقتم گلم:قرارمون یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:0 توسط پریا فرزاد| |


Power By: LoxBlog.Com